Ważne informacje:
  * Każdy Wnioskodawca posiadający
domenę zarejestrowaną przed 31.12.2002 powinien złożyć albo wniosek
aktualizacyjny albo wniosek o rezygnację z domeny do dnia 31.03.2003. W
przypadku braku oświadczenia w postaci wniosku uznaje się rezygnację z
domeny.
  * UWAGA od 6.01.2003 nie są rozpatrywane wnioski o zmianę delegacji
domeny na zwykłych formularzach. Wnioskodawca, który chce zmienić
delegację domeny i ma zarejestrowaną domenę przed 31.12.2002 musi
najpierw złożyć wniosek aktualizacyjny, który jest jednocześnie
wnioskiem o zmianę delegacji. Jeśli został złożony wniosek
aktualizacyjny, wówczas następną zmianę delegacji można już zgłosić
przez link "zmień delegację"
  * Wysłanie wniosku w formie elektronicznej rozpoczyna procedurę
rejestracji domeny w domenie wlkp.pl; od momentu wpłynięcia wniosku
dana nazwa nie jest już dostępna dla innych wnioskodawców.
  * Wniosek elektroniczny jest ważny 7 dni; jeśli przez 7 dni nie zostanie
doręczona wersja pisemna wniosku, wersja elektroniczna jest
automatycznie usuwana z kolejki.
  * Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia wniosku jest jego podpisanie i przysłanie
skanu wniosku mailem na adres domeny@wlkp.pl.
  * Po dostarczeniu podpisanego wniosku, rejestracja następuje w
czasie 5 dni, jesli jest on zgodny z Regulaminem Rejestracji Domen w
domenie wlkp.pl
  * W przypadku problemów proszę o kontakt:
 e-mail: domeny@wlkp.pl;
 telefon: +48 602 313 690;
 
     |